Ännu en skoldag!

Nu har jag gått 3 dagar i skolan, känns riktigt skönt. De skolan är den bästa jag har gått på och dom har hjälp för dom som ligger efter med ett ämne eller som jag har dyslexi. Kanske inte märks här men av en lättare grad. Har bestämt att jag ska plugga upp både matte och engelska och tentera det v47. Så att det blir godkänt så på tisdag och onsdag är det bara att plugga järnet. Matten är inte så svår, inte engelskan heller min förra lärare sa att jag verkligen inte hade några problem med det sen när jag fick en annan så hade jag en himla massa problem med engelskan. menmen såär lärare i dagens läge. Men här har dom stöd för dyslektiker. Känns riktigt skönt att äntligen få klart alla ämnen jag ligger efter med.
Imorn så ska jag också plugga psykosocialt arbete, förskola skola fritidshem och hälsopedagogik detta året ska försöka fixa klart det denna terminen så jag inte behöver göra det på vårterminen för då ska jag ha skoj då är det ju bara några månader kvar tills jag tar studenten =)

Idag blir det lite projektarbete, så att det är klart snart. Är ganska mycket att jobba med men det kommer att gå bra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0