Avslutat!

Äntligen så funkar bloggen igen, den var ju nerstängd från 02:00 skulle öppnas 03:00 igen, så jag satt och väntade eftersom att jag ville skriva. Jag tänkte inte lägga mig förrän jag fått skriva ett inlägg men det blev inte så orkade vänta till 04:30 sen slocknade jag, det blev bara fem timmars sömn. Idag så har jag träffat min kontaktperson, kändes konstigt att avsluta allt nu hade ju velat ha kontaktperson en gång till men vill ju inte ha något med soc att göra längre så avslutar allt. Eftersom att soc inte lyssnade något, fick fylla i en enkät som kontaktpersonens chef har gjort. Ganska så konstigt blev inte mycket plus för soc men dom får skylla sig själv. Var på mottagningsgruppen i lite mer än ett år, egentligen ska man ba va där i max 3 månader och sen få en på ungdomsenheten men det tog ju ett bra tag innan jag fick det.  Fick olika besked också så det var inte så skoj, hon som sa att man inte ska ge ungdomar dubbla budskap och sånt.




Var i Marieberg idag och kollade lite saker till hemmet och sånt, hittade mycket fina saker.
Måste hitta ett jobb snart, struntar i vad det är för jobb bara jag får betalt för det jag gör så är jag nöjd sen.
Men jag måste sköta skolan ändå, försöka få jobb på förskola så jag kan jobba efter skolan och sen vara ledig på helgerna så jag kan plugga och sånt då.


Två månader idag<3

Det känns som om det har gått mer än två månader,
allt känns underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0