Dags för skola!

Skola imorn hehe. Bara ett år kvar, kommer gå riktigt snabbt asså =)

Har ringt till försäkringskassan idag, men dom sa att dom skulle ge allt till en handläggare och sen så skulle hon skicka ett brev eller ringa till mig. Jag hatar sånt, dom ska alltid vara så himla sega. Jag kommer ju hinna få dom pengarna innan en handläggare har skickat papper eller ens har ringt mig.
Imorn blir det att ringa till folkbokföringen och ändra adressen om dom inte är så himla sega.

Har försökt att ringa min biologiska mamma flera gånger, men när jag äntligen vågar så svarar hon inte. Så nu har jag bestämt mig för att inte ringa henne nå mer, har det bättre utan henne. Vill inte att all skit ska dyka upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0