Fest ikväll!



K
lev upp vid 8-9 imorse, började med att gå ner till tvättstugan sen gjorde jag mig i ordning för att åka till skolan och prata med min handledare om ämnen jag ska plugga upp, sen efter 40 min fick jag åka hem.

Ikväll blir det fest, eller fest och fest. Jag ska inte dricka ikväll blir cola för min del pga en sak. Men ska dit och vara social med dom i alla fall. Kan vara roligt att komma utanför dörren ibland. Nu har älskling varit borta i 2 dagar, den första dagen fick väldigt segt men nu känns det som om det går snabbare. Men det är ju 11 dagar kvar tills han kommer hem.

Imorn blir det en rejäl sovmorgon och efter det så blir det att plugga en massa och sen storstäda, blev ingen storstädning sist det blev bara lite tvätt. Men nu är det ju helg så kan passa på att fixa det eftersom jag oftast är väldigt trött på dagarna.
Det känns konstigt att sova 2 timmar på dagen och sen 7-8 timmar på natten, har inte gjort det på väldigt länge.

Kan inte ladda upp bild nu, nåt fel för tillfället så bild får komma en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får det trevligt ikväll :)

2008-08-29 @ 19:38:54
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0