Flytten klar!






N
u så är flytten klar så nu bor jag tillsammans med min pojkvän, jag trodde inte att flytten skulle gå så här snabbt från då vi bestämde det.
Måste ringa syon på den skolan jag ska börja på så jag får veta vilken klass det blir, om jag får gå om eller om jag får fortsätta som vanligt och tenta om allt eftersom att det gick snett förut. Jag och pappa kom ju inte så bra överrens när jag bodde hemma hos han, det blev mycket bråk och så. Försökte ju lösa det genom att jag skulle få egen lägenhet i den staden jag hade min skola, men det gick dom inte med på utan skulle gå på föräldrarådgivning och familjerådgivning, men inget av dom hjälpte så mycket. Men vi visste ju redan hur det skulle bli bättre. Då pappas och min brors relation blev bättre efter att han flyttat hemifrån.
Nu bor jag äntligen i samma stad som brorsan, det var väldigt längesen har verkligen saknat att umgås med han eftersom att vi aldrig kunde träffas förut då han alltid flyttade runt. Inte så lätt heller om vi bor 100 mil ifrån varann.

Äntligen så har vi fått internet hemma, var och köpte 2 laptops i söndags, så vi slipper bråka, eftersom att båda vill sitta vid datan så ofta. Så nu kan jag blogga.
   Snart så börjar skolan, känns inte så roligt, men alltid bra med en utbildning. Ett år kvar bara, och det året kommer ju gå snabbt då det är massa möten och sen mössprovning m.m så det känns helt okej, äntligen så slipper man skolan och kan börja jobba. Hade ju hellre jobbat än att gå i skolan men nu måste man ju ha utbildning om man ska ha ett bra jobb.

Dagens låt
: Taj - Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0