Hej då kära volvo!

Ska åka och shoppa snart.
Sen blir det wow om polaren vaknar och kan hjälpa mig.

Nu är det dags att byta bil igen. För 2-3 veckor sen hade vi en 740 sen en renault sen fick vi en 740 igen och nu ska vi byta till 240. Bilarna bara kommer och går. Men huvudsaken att vi har en bil.
Var och storhandlade igår också, alltid lika härligt att komma hem med en massa och känna att man slipper handla på länge.

Imorn ska jag på möte på skolan och se vilken klass jag börjar i. Sen på måndag så börjar skolan på allvar. Suck. Men skönt att få klar skolan i alla fall.
På söndag så kommer min kontakt person hit, ska avsluta ALLT med soc nu. Känner inte att jag fått någon hjälp av dom så det är ju på tiden att jag avslutar allt med dom.
Imorgon kväll och på lördag så ska jag tvätta en himla massa, måste ju passa på medans det finns någon tid i tvättstugan. Allt är ju uppbokat 2 veckor fram.

Grattis till segern Jocke!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0