Hemma dag!

Har varit hemma idag pga att jag var yr som ba den morse när jag vaknade.
Ensam hemma idag eftersom att han är och äter med sin bror och kompis. Inte lång tid kvar tills jag är ensam hemma i 2 veckor =( kommer bli riktigt trist.

Blir bara en lugn hemmakväll idag. Ska kolla på "Barnhemmet" ikväll ska bli riktigt skoj eftersom att jag inte blir så rädd är jag kollar på skräck men dom sa att den skulle vara riktigt läskig så det är ju bara att kolla.

Satt och skrev en hel del igår, kändes skönt att få ut en del ilska. Eller  ilska och ilska har väl accepterat det nu men det snurrar fortfarande frågor som jag gärna hade velat ha svar på men det lär ju dröja. Skrev till min biologiska mamma så hon kanske får ett litet brev på posten snart vem vet.

Ev så flyttar tattarn hit snart, kommer bli riktigt skoj =)






Älskar dig Generalen<3



Kommentarer
Postat av: Tattarn

Tjena mittbena :D

2008-08-22 @ 19:10:36
URL: http://tattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0