Möblerat om!



Har möblerat om idag, det blev riktigt mysigt nu fattas det bara en Tv i vardagsrummet (bild kommer). Men det blir väl snart.
blev ju inte så mycket gjort, ska aldrig sova bort en hel dag igen. Det känns hemskt att vakna och klockan är 16.
Ska duscha nu och sen äta något och efter det så blir det en film och sova. Ska försöka sova lite i natt iaf.
Pratade med pappa idag, farfar hade ringt han idag eftersom att han var orolig över att jag inte trivdes här. Men jag trivs riktigt bra, för första gången så trivs jag riktigt bra och är lycklig. Nu blir det ingen mer flytt för min del, har hittat mitt paradis.

Kvällens filmtips- Hero Wanted.  ( Cuba Gooding Jr. och Ray Liotta ) Action film.

S e n a s t e
◊ Låt du hörde:
Lars winnerbäck - Alla vägar har sitt pris.
◊ Film du såg: Balls of fury
◊ Mat du åt: Macka
◊ Kram: pojkvännen
◊ Puss: pojkvännen
◊ Kyss: pojkvännen
◊ Känslan: Att livet är underbart
◊ Ilska: På morsan för att hon inte bryr sig ett skit
◊ Resa: Hm ja du. Inget utomlands, men en tur till marstrand iaf.
◊ Boken du läste:
◊ Personen du träffade:
pojkvännen
◊ Personen du pratade i telefon med: Pappa
◊ Personen du fick sms av: Min kontaktperson
◊ Gången du åt en 7-eleven korv: Äter inget där.
◊ Gången du var utomhus: För några timmar sen
◊ Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
◊ Saken du köpte: Köpte mat och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0