Regn??




G
ick in på aftonbladets nyhetstv nyss, där dom sa att det skulle bli en massa åska och regn. Tycker det räcker med det regnet som var för bara några dagar sen som höll på i flera dagar. Ska ju va ute på lördag också så då blir det ju inte roligt om det regnar.

Har blivit värsta nattugglan nu, fattar inte varför jag inte kan somna förrän 4-5.Sover ju till 12 på dagarna det känns ju lite onödigt när det finns annat att göra när man är ledig. Måste storstäda har ju inte börjat gjort det än, men kan väl passa på imorn kväll när stefan är ute med en polare. Brukar oftast städa när han är på jobbet men nu har haft semester och då vill jag ju hellre vara med han än att hålla på att storstäda en hel dag.

Fy snart börjar skolan också inte roligt. Funderar på om jag ska åka till upp till min hemstad snart, för att ta farväl av en nära vän till familjen. Men hoppas att det vänder för henne så att cellgifterna börjar ta så det inte dyker upp mer igen.
Ska till min bästa väns grav då också med michaela har vi bestämt.  Finns ju inte så mycket att göra där längre när jag inte har någon kontakt med min mamma, bror och syster längre. Men dom får skylla sig själv.

Bytte telefon idag så vi fick lite pengar. så imorn ska vi väl åka till ikea och handla lite växter och sen ska vi köpa en mus till hans laptop, och hörlurar till mig som jg kan ha när vi sitter i samma rum och ska lyssna på helt olika låtar.

Ne nu ska jag sova! God natt!

Dagens / nattens låt : Twista ft. Kanye West - Slow jamz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0