Skolbesök!

Var till nya skolan och pratade med rektor, syo, lärare och allt. Klev upp kl 7 för att göra det. Ganska så bra att kliva upp den tiden eftersom att jag måste vänja mig då jag börjar 7:50 varje dag. Får börja Bf3 nu känns riktigt skönt att få veta det nu, kan äntligen slappna av. För jag ville verkligen inte gå om en klass. Fått veta vad jag måste göra för att ta studenten till sommaren, och det ska jag göra de första månaderna eftersom att det är en hel del jag ska göra så jag är ikapp med allt. Så slipper jag känna att jag inte hinner till våren. Har ett projekt arbete där jag ska skriva om unga föräldrar, hur de blir bemötta av lärare och vilken hjälp de får av skolan men vidare studier. Så måste ha lite hjälp med det.

Var till ikea idag och köpte 2 blommor. Sen till BRL och köpte en sak till bilen.
Så snart är det dags för tvättstugan, sen blir det att ta det lugnt. Hela helgen , eller aa i alla fall en stund varje dag.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jo, det kan jag väll. Det är bara att höra av dig!

2008-08-15 @ 15:33:11
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0