Slö dag!

Idag har det inte hänt så jätte mycket, klev upp vid 12 och gick ner till tvättstugan och fixade där nere så att det såg snyggt ut.
Orkade inte laga mat idag, så det blev pizza riktigt längesen jag åt det =P (eller inte).

Var iväg till Örebro nu ikväll med älsk och kollade på lite bilar, det var riktigt skoj =)
Riktigt skoj att se nån köra åt sidan när vi körde bakom med sirener, hehe.
Saknar street racingen där jag bodde förut, det var riktigt skoj. Vill dit igen =)



Är så glad att du finns vid min sida.
Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dig i 2 veckor.
Kommer ha fullt upp under dom veckorna med skolan
Men det kommer kännas så himla tomt hemma =(

Mon rákistan du<3

Always

Kommentarer
Postat av: generalen

ja de var mys att ha med dig till stan ikväll älsko, det lär ju bli fler gånger,även om de blev en kortis ikväll.. älskar dig baby! (L)

2008-08-17 @ 01:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0