Slut på det rökfria!

Mitt beslut att vara rökfri höll visst inte så länge, var vid en liten affär i centrum och skulle handla lite gott inför kvällen så såg jag "Slim Agenda vanilj" så kände att jag var tvungen att prova, har varit sugen på att köpa dem länge så nu när vi stog där så var det ingen snack om saken hehe. Men när det paketet är slut så ska jag sluta det var ju inge speciell smak tyckte inte ens att jag kände vanilj smaken. Tråkigt!

Sitter hemma själv nu, skulle egentligen ha kollat på film med älskling nu ikväll eftersom att det var ett tag sen vi gjorde det, men han ville in till stan så han fick göra det iställe så går och träffar brorsan och polare senare ikväll istället.
Imorn kommer
svärmor och svärfar till Kumla ska bli skoj.

Börjar bli trött men får inte somna än ska ju träffa brorsan och dem vid 23-00. Blir att fira ikväll. Massa från Move på samma ort.

Blev bråk mellan S&B för ett tag sen, men så himla skönt att dem är sams igen var ganska jobbigt när dem var osams.

Var hos M&T för någon timme sedan, och kollade deras nya hus riktigt mysigt. Gick ut med hundarna det var skoj, vill verkligen ha hund nu men det lär dröja ett tag till dess eftersom att jag har ett år kvar och han jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0