Tenta!

Ensam hemma nu då, kändes väldigt tomt när jag kom hem. Men tiden kommer gå fort.
Har varit och handlat lite idag, köpte ett par skor idag *ler* och även lite mat. Började känna mig nyttig till jag kom till kassan men en liten godis bit kan man väl få?
Ska gå och städa lite snart, i alla fall i badrummet ett tag sen jag storstädade nu så det är dags att börja med det igen.
Imorgon så har jag tvätt tid, 18-18. Ingen som har gnällt i alla fall. Ska försöka torka allt på kvällen men räcker inte det så får jag låta det hänga på tork tills jag kommit hem från skolan på fredag.

Fick reda på idag att jag inte ska ha nån HIA och inte REA så jag har bara en enda lektion på fredag så det blir ju en rejäl sovmorgon för mig =) riktigt skönt.
Hade stöd matte idag och det gick riktigt bra han sa att jag kommer klara tenta om det v47 och även min lärare på stöd engelskan. Måste ha stöd engelska och stöd matte då jag fick IG i dem ämnena i 2an så nu ska jag tenta om dem så att allt jag ligger efter med blir klart =)


Har världens underbaraste personer kring mig nu =)
Är otroligt lyckligt lottad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0