Wow?

Vad har jag gett mig in på egentligen? Syrran vill att jag ska börja lira Wow med henne, så får väl göra det när jag får pengar så får jag se hur det går. Har aldrig gillat det men det är väl inte så farligt att testa igen.  Äntligen fått kontakt med henne igen, saknar henne som bara den och saknar min hemstad Sundsvall. Men Sundsvall är ingen stad som jag vill bo igen pga all skit som händer där.Trivs riktigt bra i Kumla nu. Snart blir det att plugga till körkortet också =) kommer bli härligt att få körkort så att jag kan ta mig någonstanns utan att S ska behöva bryta upp från allt och skjutsa mig. Sen kommer man känna en sån frihet.  

I morgon så blir det lite städning, städar ganska ofta men det är härligt. Vill ha det rent och fint hemma.
Fattar inte varför jag inte är trött, lär väl sitta här till 5 som jag gjorde igår och lägga mig sen när sambon har åkt till jobbets, sen sova till 12 och börja städa.

Finns inte så mycket att göra nu ikväll, sitter och pratar med syrran nu. Tråkigt att jag inte lirar wow eller Cs nu hehe, annars hade jag haft fullt upp.

Lycka till på tävlingen Jocke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0