Barnvakt!

Sitter hemma hos M&T nu och är barnvakt, just nu så sover hon så hinner blogga lite. Sitter och kollar på lite tv nu och funderar en massa på hur det blir till veckan då jag åker till mamma jag kommer ju ha roligt men får se vad jag kommer göra. Vill gå på matchen på onsdag men vet inte hur det blir med det än får se hur det blir. Det är ju lång tid kvar.  Igår så blev det riktigt mycket jobb klev upp vid 6 och sen så åkte jag till jobbet och kom hem vid 18 igen så 10 timmars jobb blev det. Men det var riktigt mysigt där lite fredagsmys.

Skulle egentligen ha tvättat idag men eftersom att det är MKT roligare att vara barnvakt så flyttade jag tvätten till imorn och på måndag, så imorgon blir det ingen sovmorgon för mig. På måndag så blir det 8-9 timmarsjobb tisdag 10 timmars jobb lite mer än vad som står att jag ska jobba men bättre att ta igen tiden jag har varit sjuk. Känns konstigt att jobba på ett lov men men! 
Snart så får jag träffa Elin ;D fick inte ens säga "hej då" till henne innan hon åkte på behandling och innan jag flyttade till pappa  ;(



Älskar dig<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0