Det närmar sig!

Barnvakt igen hehe. Imorn så åker jag till mamma i norrland får se hur det blir även match på kvällen, lär ju träffa en hel del polare då. Längtar en del men på något sätt så känns det så konstigt. Har inte varit till sundsvall på 2 år nu. I morgon när jag är framme i Hudik så ska jag och morsan gå och kolla lite kläder m.m har jag bestämt, på torsdag så blir det vandring i Bergsjö och ev träffa gamla polare som bor kvar en del har ju flyttat till Sundsvall. Sen träffa Elin =D. Och en massa bastu  hehe så lyx jag kommer ha det basta varje morgon och kväll ;D

Snart så ska jag hem och packa och fixa resten hemma och imorn blir det att kliva upp kl 7 så jag får fixa något att äta på tåget och kolla om jag glömt nåt.
Ne nu ska jag va social och kolla på tv hehe. 


Snart så ses vi igen Kent,  saknar dig vännen! Önskar att du kunde komma tillbaka!
Vila i frid himlens vackraste ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0