Födelsedagar!

Försökte få tag på pappa idag men han svarar ju inte, troligtvis så är han hos farfar på sjukhuset. Hoppas att han blir bättre.
Idag har jag jobbat det gick bra men tankarna var på ett annat håll så det var inte så lätt att le och låtsas som ingenting.
Snart så blir det att gå till affären och köpa filmer och något gott och lite mat, längtar tills ikväll hihi. Fick nyss veta att polaren ska sälja sin restauran så det blir inte nå jobb där så får se hur jag gör då ska försöka fixa nåt jobb i kumla så att jag har nära hem och sen nära efter skolan så jag kan jobba några timmar på eftermiddagen. 

Denna månaden så är det väldigt många som fyller år, först M, sen älskling och sen brorsan men har för mig att det är nån mer som fyller år denna månad men får fundera på det lite mer.
Ne nu vill jag att det ska sluta regna så att jag kan ta en promenad har stegräknare på telefonen så får se hur mkt jag går idag blir oftast över 10000 steg per dag så det är ju bra.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: nellis

aa de gjorde ja

2008-10-03 @ 00:46:33
URL: http://deltoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0