Grattis älskling!

Sorry att jag inte skrivit på ett tag, har inte haft orken till det, inte vetat vad jag ska skriva heller.
Inget har blivit bättre med farfar men hoppas att han blir bättre snart vill inte tänka på nåt annat. Måste fortsätta plugga ändå även fast det inte går så bra som innan han fick en stroke.
Har blivit förkyld igen vet inte varför eller ja förkyld igen jag har väl varit det i typ 3 veckor nu så less men det går över nån dag men pga damm så kan det ha förvärrats men det går nog över snart!

Så glad att jag och mamma pratar igen, innan vi började prata igen så tyckte jag inte att det var så stor mening med att fira något speciellt  utan julen och allt blev förstört. Men i år ska jag glädjas åt den. Ska fira med min underbara familj.
Nästa vecka så åker jag till mamma från onsdag eller torsdag så kommer jag hem på söndagen sen. Kommer sakna älskling som bara den men det kan vara bra för oss att ha lite egen tid med. Men kommer kännas väldigt tomt.

Grattis älskling, 365 dagar kvar nu eller mer ;) du vet vad jag pratar om baby.

Imorgon är det prktik som gäller igen, va där i 3 dagar och sen är det lov känns riktigt skönt att få vara ledig lite. Så skoltrött ska ta med mig datorn på tåget men den lär ju dö efter ett tag får försöka at inte spela nån musik på den utan ha min mp3 med mig. Asså jag har bra tur har allt man kan önska sig, en underbar familj, tak över huvudet jag får gå i skola och har underbara vänner. Vad mer kan man önska sig?
Snart ska jag laga mat och sen plugga måste nog göra det, känns som om det var en evighet sen jag gjorde det så det är nog dags nu. Skulle nog ha gjort 5 kapitel i matten men det går snabbt ska ba repetera lite matte läraren tyckte att det gick bra så det är väl ba att göra det jag inte kan sen läsa igenom hela boken sen när jag är klar.
 Sorry att det inte är så mycket innehåll i det som är intressant men ni får hålla er lite så kommer det snart en sak som jag ska berätta men det får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0