Pengar?

Idag blev det havrekakor, väldigt längesen asså jag fattar inte vart ifrån jag har fått energin till att baka. Snart ska jag ta hand om tvätten med känns skönt att orka göra något hemma nu. Det hände en himla massa på så kort tid, hade ju kvar ett litet hopp om att nathalie skulle komma hem igen men på nåt sätt visste jag ändå att niklas hade gjort nåt. Så det kom som en chock sen så hände det med farfar. 3 st som försvunnit på så kort tid. Sitter och snackar med Sandra nu om inredning och bak hehe vi får göra nåt snart saknar dig vännen!

Jag blev även medlem på plus i kassan för ett tag sen, en riktigt bra sida, bli gärna medlem du med!
Du får även 20 kr direkt när du registrerar!

plusikassan.se

Kommentarer
Postat av: sandra

ja men lätt att vi ska:D

2008-10-04 @ 21:15:12
URL: http://metrobloggen.se/sandrafrykman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0