Saknaden efter en förälder!

Idag har det inte hänt så mycket, plockade ordning lite här hemma och fixat räkningar. Så nu blir det bara att ta det lugnt om det inte blir för tråkigt då. Annars blir det att dammsuga och torka golven blir nog det andra så det blir rent och fint.

På onsdag åker jag till mamma, känns konstigt på något sätt att åka dit inte träffat henne sen nov 05 och började prata med henne för en månad sen innan så var det 3 år sen men visst ska det blir roligt att träffa henne det ska det verkligen.
Har verkligen saknat henne!
Har känt tomt att inte ha haft någon mamma att ringa till när man behöver råd och stöd men jag tog steget till att ringa henne och är väldigt glad över att jag ha gjort det.
Vet inte om jag kommer träffa min syster nu när jag åker upp skulle ju vara roligt att träffa mitt syskonbarn träffade han en gång och det var då han var nyfödd så det var ett bra tag sen.

Sen ikväll blir det nog att kolla på film med älsk får se vilken tid han kommer hem och hur länge jag är vaken men hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0