Själv!




Hemma själv igen,  sambon åkte till Uppsala för ett tag sen och ska hämta hem bilen. Hoppas verkligen att bilen funkar nu, känns konstigt att inte ha haft en bil på 1 månad. Snart blir det att städa och tvätta,men först sova lite ska bli frisk nu har jag bestämt. Hade ju världens finaste röst i natt kunde inte ens prata men det lät bra ändå hehe. Saknar familjen nu men får ju träffa dem snart tror jag eller hälften i alla fall då jag bara har kontakt med ett av mina syskon. Kanske blir att plugga lite med får se hur det går ligger och kollar på film just nu kom på att jag inte har ätit frukost en men det får bli snart det med. Ne nu ska jag fortsätta kolla på film.

Puss :*



Kommentarer
Postat av: Emma

Jodå, min dag igår var bra. och bättre blir det för snart är det helg! :)

Nu kom jag in på länken, hihi!

Trevlig helg!

2008-10-10 @ 13:48:14
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: svärmor

ska bli kul att träffa dej i morrn ska ta bra hand om steffe hoppas det blir bättre med din farfar vi ska äta tacos i morgon kväll! ha en skön kväll! kram på dej

2008-10-10 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0