Träffat gamla vänner !

Gud vilken chock jag fick imorse när jag satt vid datan, polaren sa att det snöade en himla massa så kollade jag ut och han hade verkligen rätt. Usch gillar verkligen inte snö tur att jag fick en vinter jacka igår men nu är det bara skor som fattas. Ne nu saknar jag älsk kan inte ens ringa =( men snart åker jag hem. Ska packa massa imorn vet inte hur jag ska kunna ta hem alla saker men på nåt sätt ska det ju alltid gå får ta en väska av morsan så att jag har men måste nog ta en till väska av henne, kommer ju bli jobbigt att byta tåg men ska ju ba tänka på att jag är på väg hem så kommer det gå riktigt bra.
Har träffat massa polare idag roligt har det varit också =)
Ne nu ska jag kolla på film och mysa lite.
Hörs imorn

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilket tåg var det du skulle ta tillbaka? Gick det 15:00 från hudik eller var det ngt annat? Kram/Cissi

2008-11-01 @ 14:03:44
URL: http://nogg.se/cissilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0