Plugg!!

Det är inte så lätt som man tror. Usch jag hoppas verkligen att jag klarar skolan nu, men om några veckor är det tenta i matte och det ska jag klara det har jag bestämt. Håller på att fråga unga föräldrar nu om dem vill ställa upp att besvara frågorna jag har gjort så får se hur många jag får som ställer upp =)
Håller ju på med en läxa nu som ska lämnas in snart, har det luxigare än dem andra i klassen får lämna in saker lite senare än de andra då jag har dyslexi men försöker att lämna in de samtidigt som dem ändå.

Ikväll så har jag bakat lite, order från herrn här hemma hehe så var ju tvungen att göra det ;) måste vara snäll nån gång.
Så nu finns det en himla massa saker hemma det enda jag önskar mig nu är huvudvärks tabletter det skulle va super.
Blir inte så långt inlägg nu då jag snart ska kolla på film med generalen och sen lägga mig för att försöka komma iväg till skolan imorn får se hur jag mår på morgonen. Kanske kommer ett litet inlägg senare hittat massa fina bilder så det blir väl bara nån rad till det.

Längtar till helgen nu, svärmor och svärfar kommer ner då M fyller år ska bli riktigt skoj att träffa alla igen.
Önskar att vi fick bilen snart, kan inte åka och träffa alla då men snart så har vi den hemma då han åker och hämtar den i Uppsala på fredag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0