Överlycklig

Det har varit värsta myset idag, blev väckt imorse av att älskling ringde och sa att han var på väg hem, sen var det bara att göra sig i ordning och sen gå ut till vägen för  att åka till M&T för att deras son fyllde år idag grattis M. Så idag har det bara blivit att umgås med familjen m.m.






Fortsätter idag då eftersom att jag inte hade så mycket att skriva och somnade så skriver jag idag iställe. Igår var det skoj, umgicks med familjen så det var roligt, blev även en himla massa bus med barnen A hoppade i sängen och skulle"flyga" och M skulle bli kittlad hela tiden så jag var helt slut efter ett tag men roligt var det. Vi tog smärmors och svärfars bil hem så inte dem kunde komma hem hihi. Ne men den stod bäst till stod bilar för våran så kom inte ut. Blev väckt av älsk vid 9 för att vi skulle till M&T så klev upp klädde mig och kollade sminket vilket tog ca 10 min så han fick nog en chock eftersom att det brukar ta 1 timme för mig att göra mig i ordning men det är väl klart att jag skyndar mig om det är någon speciell vi ska träffa. Måste ju passa på att träffa dem medans dem är här.  Var iväg och kollade på en soffa till M&T idag riktigt fin en. Hittade en himla massa fina prylar idag ska sätta mig och göra en lista på vad jag vill köpa hem listan lär ju bli lång men det gör ju inget.
Har nu varit hemma ett tag, har lagat mat och kollat lite på film och jag vill lira lite men måste ha en speciell sak så kan ju inte göra det förrän han tar en paus från spelet.
Ikväll blir det i alla fall att lägga sig tidigt har ont i huvudet och ska upp ganska tidigt för att åka till skolan så får se hur det blir imorn måste i alla fall prata med min lärare om vad som hänt och att jag kanske inte kommer prestera lika bra på ett tag. Ne nu ska jag försöka läsa lite har inte gjort det sen jag fick reda på vad som hänt farfar har inte känt att jag orkat så ska försöka nu.

Är så otroligt glad att jag lever som jag gör idag.
Med den sambon jag har och familjen. Inget kunde ha blivit bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0