Min uppväxt!

Jag märker verkligen hur mycket jag saknar Sundsvall nu, är ju trots allr född och bodde där till jag var 14  år. Det är där jag har mina barndomskompisar och släktingar. Sundsvall är ingen stad jag skulle vilja bo i igen just nu i alla fall, har ju mina egna lilla familj här nere.
Jag kommer ihåg då jag och mamma gick till "Chocolate house" och fikade en massa var ju nästan stammisar där, eller när jag och Sandra skulle skolas in på förskolan i Granloholm det var verkligen tider. Vi hade en varsin my little pony som vi lekte själva med men medans våra föräldrar satt och pratade med förskole läraren så bytte vi och började leka med varann asså dem minnena kommer jag fortfarande ihåg trots att vi var 4-5 då. Vi hade en plasthäst på gården också som vi fick sköta om det fanns all mat och allt till den så det blev som en riktig. Det är tider jag alltid kommer drömma mig tillbaka till.

Älskar mig familj så otroligt mycket.
Jag har allt jag behöver!



Kommentarer
Postat av: sandra

men gud,hade glömt hästen där ute :O

shit! de va tider :D

2008-10-07 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0