Älskade Familj!

Tänk vad mycket man kan ha att prata om egentligen =) Bensinpris, Ullared och ja massa saker. Vi ska till Iran och köpa Bensin för 1,50 sen ska vi hem till Sverige och sälja det dyrt då ska vi bli rika hehe. Ne då men skulle vara mycket roligare om bensinen inte var så j**la dyr. Tänk alla Unga föräldrar som har bil, och kanske inte har sån god ekonomi eller studenter som måste ha bil för att det inte finns någon kollektiv trafik som går dom tiderna som man måste iväg på.

Pratade med sjukvårdsupplysningen för ett tag sen. Vilken jobbig kärring asså. Ska iaf kolla och sen iväg till mvc eller nån vårdcentral och sen se vad jag ska göra. Missar ju massa i skolan nu och jag som MÅSTE plugga upp 5 ämnen på 6 månader HJÄLP!!! Hon sa att det var för att jag kunde må dåligt, men det var evigheter sen jag mådde dåligt eller a kanske inte evigheter men det var ett bra tag sen. När jag flyttade till Kumla så löste sig allting. Jag skyller inte på mig själv längre för dom sakerna min mamma har gjort. Och min älskade sambo sa alltid att allting löser sig, och tack vare han så känner jag att tänker man positivt så kan man komma hur långt som helst i livet =) Tack älskling! 

Ska försöka ta körkort snart också, men det beror förstås på pengar. Ska börja med teori på data och sen ut och köra, vill ju ha 855an som jag tjatar på älskling om hihi. Aa eller en kombi iaf, tycker att kombi är mycket snyggare än vanlig.

Vill till Ullared nu och handla en massa prylar hem.
Ne nu ska jag försöka göra något hemma om smärtorna inte blir värre.

Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket!!

2008-09-04 @ 17:52:21
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: sandra

ja men lätt att vi ska allt det där:O iran borde tacka oss, vi är inte farliga..tror jag i alla fall:D så vi kan ju ta den så dom fattar hur snälla vi är!

2008-09-04 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0