Äntligen fri!

Har varit rök och snusfri i mer än en vecka nu =)
Idag så hade vi skattjakt på skolan, som stadskampen där man fick en lista på saker man skulle få tag på så snabbt som möjlig. Det stog att man skulle ha en lokalkändis så vi åkte och hämtade brorsan, trots att han var nyvaken hehe tack bror<3 Så den här skoldagen var riktigt rolig faktist önskar att man fick göra något roligt oftare än att bara sitta inne i skolbänken hur mycket som helst. Men v40 så ska vi ut på APU (arbetsplatsförlagd utbildning) och kommer till skolan igen v50 så det blir en hel del, mycket roligare att "jobba" än att vara på skolan och jobba en massa. Måste plugga matte och engelska hemma då eftersom att jag har tenta medans vi är ute på APU.

Jag längtar verkligen tills pengarna kommer, ska förhoppningsvis få pengarna från jobbet 27e och får jag inte det så kommer jag bli förbannad på han. Jag gav papprena till han i god tid så att han god tid på sig att skriva sitt namn och sen lämna in det till SOC! Är så sugen på att skaffa piercing nu med, men eftersom att jag funderar på det så mycket så vet jag inte hur det blir med det. Men jag VILL verkligen!

I love u baby<3
my man =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0