God morgon!

Fick världens bästa uppvaknande i morse =) Älskling ringde vid halv 8 och trodde att klockan var runt 10 då dom är i Grekland nu, saknar han så otroligt mycket men han kommer ju hem snart.
Jag har sovit i drygt 20 timmar sen igår. Försökte städa i brorsans gamla lägenhet då det plötsligtt drog till i magen, vet inte varför men nu ligger jag hemma med en kraftig magvärk iställe för att vara på skolan. Hoppas att det går över tills imorn i alla fall så jag inte missar för mycket i skolan. Ska nog gå och hämta böcker så att jag kan plugga lite om jag orkar.
Veckan har gått riktigt sakta men det kan vara skönt ibland.

I förrgår så tvättade jag lite så nu har vi fräscha gardiner, ska snart sätta mig och kolla lite sidor med heminredning och annat skoj. Älskar såna sidor men det kan bli lite väl dyrt ibland.
Måste iväg och köpa krukor med, vaknade igår och såg att några krukor låg på golvet pga att fönstret har åkt upp.

Dagens film : Jumper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0