I´ll be missing you!

Nu har det gått 7 år sedan du försvann, saknaden efter dig är så otroligt stor vill bara att du ska komma tillbaka men jag vet att det inte kommer gå. Får kämpa på här nere utan dig. Du var som en bror för mig när vi var små, kommer ihåg vintern då vi skulle hem till dig och du hämtade  mig i pulka och skjutsade mig nästan hela vägen hem. Och när bäcken kom så hjälpte du mig över, för du ville inte gå vid bilvägen för att jag kanske skulle göra illa mig eller nåt. Hoppas att du tittar ner på oss då och då. Om jag en dag skulle få önskan att få träffa vem jag ville död som levande så skulle min högsta önskan vara att få träffa dig bara att få se dig 1 minut skulle betyda så mycket. Varje gång jag åkte bil i sundsbruk så jag alltid ner mot ditt hus, tänk alla gånger som vi hade så skoj där, dina syskon och dina föräldrar dom var helt underbara.

Har haft idrottsdag för utvecklingsstörda idag, men berättar mer imorn för nu ska jag sova. Godnatt!

3mån idag<3
älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0