Musik!

Skriver lite texter nu medans jag är hos brorsan, massa skit som hänt kommer tillbaka igen. Men det är sånt som händer stänger jag av beatet så försvinner det igen. Men vill ha ner mina känslor på papper det är min terapi. Varför ska man gå till psykolog när an kan lösa allt själv? Snart är det 7 år sedan Kent försvann. Men han kommer alltid leva kvar i mitt minne. 

Så underbart att musiken finns, vad skulle vi ha gjort utan den? Många väljer att ha musiken som terapi, man skriver av sig och så blir det bättre för stunden. Man kan tänka tillbaka och se hur man utvecklats, sin styrka och allt. Längesen jag skrev en massa dikter nu, kommer ihåg att när jag bodde hos min mamma så skrev jag minst en varje dag. 

Går inte så bra med att skriva för mig just nu, men det kan ju inte gå så bra hela tiden. 
Imorn är det skola som vanligt, asså vart har helgen tagit vägen? Det har ju gått så snabbt, känns som om jag var i skolan igår. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0