Ny blogg!

Idag blir det lite städning som gäller då det inte krampar så mycket i magen, men får försöka ta det lugnt och inte stressa på. Vet fortfarande inte varför jag fick så j**la ont men men. Vaknade vid 13 idag inte ovanligt att jag kliver upp då. Gick och lade mig vid  4-5 igår fick nåt fnatt igår så skulle helt plötsligt börj städa lite här hemma, men det blev bara att jag vek tvätt och gjorde om i garderoberna.
Senare så blir det lite pluggande jag känner att jag har varit riktigt slö med det nu.
Funderar även på att gå ut på en promenad idag hoppas att det inte blir på rangliga ben som igår. Och nej det blir ingen fest för mig ikväll, ska bara sitta hemma och ta det lugnt jag festade förra fredagen och helgen innan de tror det var 4 ggr veckan innan så nu ska jag bara ta det lugnt. Vill ju att det ska se riktigt fint ut när älskling kommer hem. Men det brukar det ju oftast vara här hemma, vill ha det fint nu när jag inte bor hemma. För nu har jag inga föräldrar att störa med mitt rum.

På söndag då Sandra kommer hem så ska vi sätta oss ner och göra en blogg som ska ligga på metros sida. Men avslöjar inget nu så håll ögonen öppna efter en länk. ;)

4 dagar kvar nu innan älskling kommer hem, denna vecka går riktigt sakta asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0