Släkten

Det blir bara mindre och mindre blogginlägg nu, men jag ska bättra mig.
Igår så fick jag reda på att kussen har kommit till Kumla, så det blev att dem festade lite och sen snackade med hans föräldrar, tänk att vissa tycker att jag har blivit stor haha, vi kom på igår att vi inte är en "typisk" normal svensk familj eller jo det är ju en finsk men ändå hehe, träffade alla varje helt umgisk med helsa släkten dygnet runt och hälsade på mormor och morfar nästan varje helg. Saknar det asså mormor vila i frid.. 18 år är väl inte så mycket, eller jo om man inte träffat mig på flera år så kanske det har gått fort. Ja och pappa är gråhårig hehe. Ena kussen är gravid så det är riktigt roligt henner blogg HÄR!
Har blivit lite förkyld nu, men jag tänker gå i skolan även om jag skulle ha 40 graders feber. Har fått ett mindre ämne att plugga så det är skoj, eller lite mindre av det ämnet i alla fall, ska bara göra en sak på APU´n men det kommer ju gå riktigt bra. 
Ska snart gå och plugga lite, har religion som helst ska bli klar nu i helgen och sen matten som jag skulle ha räknat men inte gjort sen nån engelska bok som han säger att jag ska läsa men jag har  läst nån sida men säger att jag har kommit låångt i boken hehe. Snart har jag tenta i engelska och matte så det är skoj, känner på mig att det kommer gå bra och gör det inte de så har jag alltid en chans till våren så därför ville jag göra det nu i höst.
Pratade med svärmor nyss, riktigt skoj träffar ju inte dem så ofta med dem kommer ner i november och då samlas alla.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jooo du HAR blivit stor tycker vi! :D Det är ju så himla längesen man träffade dig! Otroligt roligt iaf att Jimmy är nere och hälsar på Kristian oxå =) Jag tycker du ska tjata på Kristian och komma hit och hälsa på en helg! Ni kan bo hos oss i vårat hus så kan vi träffas allihopa! Ha det bäst!

2008-09-21 @ 15:54:14
URL: http://maddoxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0