sorry!

Blev inte så lång dag i skolan ändå, åkte hem vid 11 efter min engelska lektion pga att jag mådde illa som bara fasiken.
Fick reda på att  polaren flyttar till Kumla ändå efter många om och men =) Härligt som bara den.
Får se om jag mår bättre imorn för i så fall så ska jag gå. Fattar ingenting asså tiden går så snabbt nu, hoppas inte att den går så snabbt för älsk eftersom att han är utomlands med familjen nu. Har fixat ny header nu, sen så kommer det bli lite mer förändringar i bloggen.

Kolla gärna min barndomskompis blogg Sandra´s blogg =)

Har tvättat idag sängkläder och gardiner, men blev så ledsen när jag tog ur gardinerna ur tvättmaskinen. Den har inte centrifugerat så dom var jätte blöta så dom hänger på tork nu jag som ville göra fint nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0