Lugnt !

Idag har det inte hänt så jätte mycket, har fixat klart tvätten sen gick jag ner till apoteket och vidare till maxi för att köpa något gott bröd så man kan ha till frukost. Det blev en liten sen frukost men det är ju helg nu. Blev sugen på att göra kladdkaka så köpte alla ingredienser trodde jag ja, men glömde ägg så nu får jag snart pallra mig ner till affären igen men innan dess så ska jag kolla på film =)

Kolla gärna in Jonthes blogg, där skriver han om sin vardag och hur det är att leva med cancer, han fick diagnosen när han var 17 år.


Kommentarer
Postat av: sandra

ååh kladdkaka... :D

2008-09-29 @ 20:57:17
URL: http://metrobloggen.se/sandrafrykman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0