Längtan och önskan!

Idag så har det inte hänt så himla mycket, var till skolan idag började 7:50 och slutade 11:20 så stack hem direkt. Sen imorn så ska vi ha någon skattjakt på skolan tycker inte att det är värt att gå eftersom att det bara håller på 2-3 timmar och jag slutar efter de. Men resten av klassen har lektioner efter det. Men får se imorn hur jag gör. I helgen blir det nog bara en lugn hemmakväll. Åker nog till M&T med =) Jäklar vad jag saknat att när dom har varit utomlands hehe.

Igår fick jag "mystiska" pengar, tills jag ringde pappa och kollade vem det var som hade skickat dom hehe pengar behövs alltid. Snart så blir det väl att köpa en ny bil eftersom att våran 240 är pajj men vet inte vrf. Men mycket roligare med en ny bil, som Toyota Supra =) en riktigt snygg bil och går riktigt bra med så nu vill jag bli miljonär.

Sitter och kollar på lite inredning nu riktigt skoj, önskar verkligen att vi var miljonärer nu. Först ge till alla i familjen, sen köpa inredning och sen bil hehe snacka om att drömma men drömma får man väl? Men jag vet att det inte kommer att inträffa så det är nog bara en önskan. Snacka om att jag blev glad när älskling kom hem inte träffat han på två veckor men det känns som om han var borta längre.

Var och handlade lite idag också, så vi fick lite mat hem.
Pratade med farfar idag, han hade ju haft så ont i höften så hade varit inne på röntgen och hade fått svar att det inte var något. Men istället så har hans njurar blivit sämre =( Så får se hur länge han finns kvar, han ska banne mig leva tills jag har tagit studenten. För jag har lovat han att jag ska ta studenten eftersom att ingen i familjen har gjort det. Så nån ska väl bli den första och det är även därför som jag kämpar på med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0