Min kärlek, mitt mål!

Nu har man gått och blivit förkyld igen, både sambon och några i klassen är förkylda. Önskar att man slapp sånt.
Känner inte för att skriva så mycket längre, det går väl i perioder. Men ska lägga in lite kläder och inredning jag tycker är snyggt så kanske suget på att skriva kommer tillbaka eftersom att det är mest såna saker jag kollar på just nu.

Har börjat prata med min mamma nu, det var tre år sedan vi pratade något. Känns skönt att veta att hon finns där.
Mamma jag vet att du läser det här, Jag älskar dig<3.

Fick veta vad jag fick på engelska"provet" idag, riktigt bra poäng. 54 av 60 =) Hade hörförståelse idag med och min lärare tyckte att det gick väldigt bra. Imorn är det matte som gäller, har inte haft ork att plugga men det kan jag göra i helgen. Min sista skoldag imorn sen har jag inte skola förrän på måndag igen känns riktigt skönt långhelg typ.

Har börjat prata med en vän igen, ett tag sen vi pratade nu har varit massa strul i bägges liv. Var orolig att han skulle välja en annan väg men som tur är så finns han idag. Han har hjälpt och stöttat mig hur mycket som helt när det inte gick så bra i skola m.m när han själv mådde dåligt och jag gjorde desamma för han. Vill ju inte svika mina vänner, vad som än händer så kommer jag alltid finnas där för dem. Fick veta en jättebra sak idag med, han har blivit friskförklarad nu, efter massa kemo och allt så mår han idag bra =)

Stefan, jag älskar dig så otroligt mycket. Är så glad att jag träffat dig, det finns verkligen INGEN som är bättre än dig.
Du har hjälpt mig att se allt positivt, innan så tänkte jag bara " aa får se hur det går" men du sa att allt fixar sig och det har jag fått bevis på nu. Man kan klara allt bara man vill och om man kämpar för att nå sitt mål. Jag har mitt mål och jag ska banne mig nå dig spelar ingen roll om jag måste gå om skolan 5 ggr eller nåt jag ska klara det. Jag ska stå där bakom skolan med studentmössan och sjunga "För jag har tagit studenten". Ska ha min utbildning för att få ett bra jobb, ett jobb som jag trivs med och får en bra lön. Jag vet att jag kommer klara det älskling, du stöttar mig massor. Vi ska ha allt vi pratat om, även fast det kanske tar ett par år att få det men det ska gå.
kommer alltid vara din.
Din Bitch för alltid! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0