Nära döden?

Pratade med pappa för ett tag sen, hade ju sagt till han att jag skulle ringa farfar så han ringde upp mig och frågade om jag hade ringt farfar. Jag skulle precis ringa han då jag ser att pappa ringer, han berättade att det inte är någon idé att ringa hem till farfar. Han: Mariah, farfar ligger på sjukhus han har fått en propp och kan inte prata eller om han sa att han inte är vaken, vet nte exakt vad han sa han tappade mig fnär han berättade att farfar hade en propp. Önskar bara att han blir bättre snart, vill ju ha min farfar nu. Vill inte att han ska ligga på sjukhus, önskar att han slapp lida.
Nu ska pappa och min farbror försöka få in farfar på 50+ boende så att han både får sällskap och hjälp, han kan vara riktigt envis men han måste förstå att det är för hans bästa han gillar ju inte att sitta hemma utan han vill ju ha sällskap. Hur ska det nu gå med hans promenader, han brukade ju gå på promenad i 2-3 timmar varje dag från kl 11 det var hans rutin.



Imorn ska jag troligtvis jobba, men får se hur jag känner just nu så snurrar tankarna vill bara åka ner och träffa farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0