Varför?

Varför ska släkten bo så långt bort?  Pappa bor 23 mil härifrån och mamma, syskon och resten av släkten bor ca 50 mil härifrån. Saknar mina kusiner, alla minnen man hade när man var mindre. Alla träffades och sprang omkring i mormor och morfars trädgår med hunden och åka cross.
Men det är tur att det alltid finns tåg och buss, åker antagligen upp snart och hälsar på alla. Sa hej då till kusinen för några timmar sen, inte så roligt precis eftersom att jag inte träffar han så ofta senast var gör 8 år sen.

Blir nog att jag börjar blogga om lite annat med så som modé och inredning!

Vill ha min lön nu, får jag den inte så blir jag galen kommer åka ner till alingsås och bråka med dom bara för att få den. Och snart kommer studiebidraget så det blir soft!

Kommentarer
Postat av: jonathan

SV:

Kul! :)

ja gör det, man ser mycket på film här och filmtips tackar man inte nej till :)

2008-09-27 @ 14:21:39
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0